Laatste dag HK - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Laatste dag HK - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Laatste dag HK

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

28 Juli 2008 | China, Peking

Hi allemaal!
Even gauw een berichtje om te laten weten dat ik op de valreep nog 5 dagen het binnenland in ga met 4 anderen die het konden betalen.. Morgen is mijn laatste dag in Hong Kong en volgende week als we terug komen gaan we naar Macau voor de laatste drie weken. Nog 4 weken hier en over 5 weken ben ik thuis!
Afgelopen week is heel druk geweest, we hebben gewerkt met de jeugd van een district binnen Hong Kong en ontzettend veel mensen leren kennen! Een aantal tienermeisjes die vandaag moesten huilen omdat het onze laatste dag was met hen! Ook veel geleerd van de Chineze cultuur, omdat we nu voor het eerst alleen maar met Chineze samenwerkten. Hoe alles gezamelijk moet, erg (vaak te) georganiseerd, maar ontzettend nederige mensen. Altijd wordt er gedacht aan de ander!
Ik moet gaan, voor de 11e keer mijn koffer pakken in 5 maand! ;)
Veel liefs, ik mis jullie! Zie er naar uit jullie allemaal te zien!

  • 28 Juli 2008 - 13:22

    Bon:

    Hey Suus!
    Fijn weer wat van je te horen. Heel veel zegen van God voor de komende tijd en ben ZO benieuwd naar je verhalen... Dikke knuffel en heel veel liefs!!!

    p.s.: Mis jou ook, hoor!

  • 02 Augustus 2008 - 08:23

    Wout-Jan:

    Hé Suus,

    Geweldig dat je op de mountainbike hebt gezeten!!! GAAAF om daar te fietsen lijkt me, super cool hoor....

    Mijn vakantie zit er bijna op, paar dagen met Jacintha naar Bergen aan Zee geweest. Het was erg fijn ( 25 graden ) en veel zon. Verder is het goed weer alhier, ben benieuwd naar je fiets avontuur. De foto's zagen er leuk uit.

    En je schreef over hoofdpijn, kan dat door de hoogte komen?

    Dikke knuffel,

    WJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 25461

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: