Terug in Brazilië! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Terug in Brazilië! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Terug in Brazilië!

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

22 Augustus 2008 | Brazilië, Fortaleza

Lieve allemaal,
even een berichtje om te laten weten dat alles goed gaat en we nu weer terug zijn op de basis! Na een hele lange reis van 2 dagen met 30 uur vliegen...
Voor China is het middag, maar hier is het half vier 's nachts dus ik moet maar eens gaan slapen!
Heel veel liefs Suus!

• 23 Augustus 2008 - 09:26

Arie En Ida:

Hoi lieverd,
    wat fijn dat je zo aan ons denkt en direct een berichtje stuurt.
    Geniet nog maar even lekker en rust vooral goed uit voor de volgende reis.
    we zien naar je uit!
    Liefs mama en Arie

• 23 Augustus 2008 - 10:24

Marina:

Suzanne,

Fijn dat je weer goed bent aangekomen.
    Ik wens je nog een goed week toe; van je moeder gehoord dat je volgende week weer naar huis komt. Geniet nog even van het braziliaanse en een goede vlucht en thuiskomst.
    Ze wachten hier op je.

• 23 Augustus 2008 - 10:58

Bon:

Hey Suus, je hebt de eerste heftige overstap gehad...Neem de tijd om aan het verschil te wennen en hoop dat je snel weer in een soort-van- ritme komt. Ik denk aan je en wens je Gods rijkelijke zegen toe. Vergeet niet dat Hij het Zijn beminden in de slaap geeft, ;) En Hij voor je zorgt... Psalm 127: 2b en 1 Petrus 5:7 (las laatste tekst net ook 'toevallig' in Psalm 55:23...)
    Dikke knuffel!

• 23 Augustus 2008 - 13:39

Vera:

Je bent een kanjer, al dat reizen is best zwaar. Maak een feestje van het afscheid daar en breng het mooie weer maar mee. Ik zie naar je uit,
    Liefs Vera.

• 23 Augustus 2008 - 21:27

Tina:

Fijn dat je weer "thuis" bent. Sterkte met de laatste dagen: voorbereiden op het thuiskomen en afscheidnemen van nieuwe waardevolle vrienden. Moeilijke momenten!
    Tot binnenkort!