Amsterdam! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Amsterdam! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Amsterdam!

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

24 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!
Even gauw een berichtje om te laten weten hoe het gaat! Want ik weet dat een aantal mensen zitten te wachten op foto's... :)
Ik schrijf jullie nu vanuit mijn eigen (!) kamertje op de basis van YWAM in het midden van Amsterdam! Ik doe nu een school voor drie maanden over leiderschap samen met 70 anderen uit 23 verschillende landen!
Ik ben hier nu een weekje, maar het is echt al een hele goede tijd!

Toen ik thuis kwam ben ik eerst 1,5 week vrij druk geweest met iedereen zien en bijpraten, ook omdat ik maar zo kort de tijd had! Want ik ging namelijk voor deze LTS (leiderschap training school) nog een weekje naar Barcelona toe. Om een heel lang verhaal kort te maken: ik heb iemand ontmoet op mijn DTS, Andres, en heb nu dus een vriendje in Spanje..! Omdat we allebei afstand hebben bewaard voor 6 maanden tijdens de DTS en het voor ons hebben gehouden, hebben we pas in de laatste week gepraat en dus is het nog allemaal erg kort. Het was dus erg goed daar te zijn, zijn familie te ontmoeten en gewoon tijd te hebben om te praten!

Bij deze dus foto's van Barcelona, Amsterdam en nog wat van Wout zijn diplomering, want hij is nu officieel Maatschappelijk werker! :)

Heel veel liefs en tot gauw! Suzan

  • 24 September 2008 - 22:08

    Jander& Melanie :

    hihi ondanks dat we nu wel in een andere tijdzone zitten, ben ik toch de eerste!!!!! Leuk om je berichtje te lezen, en om de foto´s te zien!!!We missen je wel hoor hier in Brazilie!!!!! Veel plezier en zegen op je LTS!!!!!!

  • 24 September 2008 - 22:09

    Ingrid:

    Hoi lief Suusje,

    Wel vreemd hoor om je op de foto's te zien met Andres en zijn hele familie. Maar ziet er goed uit hoor :-)
    Amsterdam is ook fijn, niet zo ver weg enzo, geen zorgen meer om wat je te eten krijgt en lekker een kamer voor jezelf. En dan ook nog midden in het centrum!!
    Geniet ervan,

    liefs en heel veel knuffels,
    Cor en Ingrid

  • 24 September 2008 - 22:20

    Melanie:

    ik bekijk net even je foto´s van amsterdam, ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!!! Ik mis holland!!!! geniet ervan!

  • 24 September 2008 - 22:26

    Melanie Voor De 3e X:

    ik wist niet dat Sonia ook in Amsterdam was, geef dr maar een dikke braziliaanse knuffel van ons!!!

  • 26 September 2008 - 17:41

    Marina:

    Hoi Suzanne,

    Goed te lezen, dat je het zo fijn naar je zin hebt in Amsterdam; 23 verschillende landen,er zal vast wel portugees bij zijn; nog een beetje het braziliaanse gevoel denk ik. Leuke foto's en een leuke vriend.
    Succes met je studie.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 25470

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: