LTS en de feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Haar - WaarBenJij.nu LTS en de feestdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

LTS en de feestdagen

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

07 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,
eindelijk weer een berichtje...
Sorry dat ik tijdens de LTS in Amsterdam niets heb laten horen! Er is ondertussen veel gebeurd en nu ik weer thuis ben heb ik eindelijk weer de tijd om jullie bij te praten en foto's te laten zien!

LTS
Ik heb een hele goede tijd gehad tijdens de Leiderschap Training School in YWAM Amsterdam. Ontzettend veel geleerd samen met 70 studenten van 47 verschillende landen van de lessen van onder andere sprekers als: Loren en Darlene Cunningham, David Hamilton, Wesley Campbell en Mark Anderson. Aan het eind van de drie maanden durende cursus heeft iedereen in kleine groepen een project opgezet. Ik heb samen met Isaac uit Costa Rica, Loli uit El Salvador en Philip uit Kenia een plan opgezet om een community centre met onder andere een weeshuis en school op te zetten. Misschien dat ik er zelf in de toekomst aan mee zal werken, maar in ieder geval zullen de anderen het mee nemen en uiteindelijk uitwerken op de plek waar zij zijn! We zullen in ieder geval blijven samenwerken en in contact met elkaar blijven.

Anne
Op 14 November ben ik tante geworden! Mark en Miriam hebben een dochtertje gekregen, Anne Janine Lit! Tussen de foto's in kun je haar als het goed is ook vinden : )

Kerst en Oud en Nieuw
Na drie maanden heb ik Andres eindelijk weer gezien! Met kerst is hij hier een week geweest en hebben we een super leuke tijd gehad. Natuurlijk met familie tijdens de kerstdagen, maar ook heb ik hem flink veel laten zien van Nederland. Een grote verrassing was dat op de laatste dag mijn ouders voor mij nog een ticket hadden gekocht waardoor ik toch nog mee kon naar Spanje om zijn familie te zien en Oud en Nieuw samen te kunnen vieren. Ik ben net gisteren terug gekomen en heb een super goede tijd gehad... Een weekje was namelijk wel heel erg kort en nu hebben we bijna 2,5 week samen door kunnen brengen.

En nu...
Op dit moment ben ik op zoek naar een baan (tips zijn erg welkom) tot de zomer, want dan wil ik met Andres zijn familie in Ecuador opzoeken. Hij heeft ze dan al 5 jaar niet gezien! En daarna is voor ons allemaal nog een verrassing! ;) Ik ben aan het kijken voor studies en hoe ik dat kan doen met Andres dus het is nog even afwachten...

De foto's komen er aan en zijn van de LTS, graduation, Anne, Amsterdam, Openluchtmuseum en Barcelona.

Veel liefs van Suzan

  • 07 Januari 2009 - 17:21

    Mama:

    we vinden het gezellig dat je weer thuis bent en hebben genoten van Andres samen met jou.
    We zien uit naar jullie toekomstplannen.
    Liefs, mama en Arie

  • 07 Januari 2009 - 18:11

    Marina:

    Hallo Suzan

    Wat zou dat goed zijn, als je zelf zou kunnen meewerken aan het opzetten van een weeshuis en school; opnieuw een hele ervaring, denk ik zo.
    Leuk dat je nu tante geworden bent; je staat in ieder geval erg vertederend op de foto met Anne.
    3 maanden is best een hele tijd als je elkaar niet kunt zien, maar ik neem aan dat je belt en mailt; maakt het toch weer wat dichterbij en uiteraard genoten van de tijd samen.
    Ik wens je succes met het zoeken van een baan en je verdere plannen.
    Hartelijke groeten en liefs van Marina
    Trouwens leuke foto's

  • 07 Januari 2009 - 20:40

    Tina :

    Leuke foto's! and a very nice couple!

  • 08 Januari 2009 - 15:25

    Anita:

    ha Suzan, Leuk weer wat van je te horen. Fijn dat je je liefde hebt gevonden. Ga d'r voor! en uiteraard voor je toekomstige plannen heel veel succes en geluk. Spannend allemaal, weer eens wat anders zón super ondernemende achternicht. Doe mams en paps de lieve groeten van mij. En nog van harte gefeliciteerd met je nichtje. Leuke foto's. Prachtig dat Ida en Adrie nu ook oma zijn geweldig genieten. Wij zijn nu net terug vn een leuke wandeling met Perre in de sneeuw en op het ijs. Prachtige ervaring.
    Liefs en een dikke knuffel van ons. En Ida als je dit leest een dikke knuffel van mij. Liefs Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 25467

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: