Laatste dag HK - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Laatste dag HK - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Laatste dag HK

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

27 Juli 2008 | China, Peking

Hi allemaal!
Even gauw een berichtje om te laten weten dat ik op de valreep nog 5 dagen het binnenland in ga met 4 anderen die het konden betalen.. Morgen is mijn laatste dag in Hong Kong en volgende week als we terug komen gaan we naar Macau voor de laatste drie weken. Nog 4 weken hier en over 5 weken ben ik thuis!
Afgelopen week is heel druk geweest, we hebben gewerkt met de jeugd van een district binnen Hong Kong en ontzettend veel mensen leren kennen! Een aantal tienermeisjes die vandaag moesten huilen omdat het onze laatste dag was met hen! Ook veel geleerd van de Chineze cultuur, omdat we nu voor het eerst alleen maar met Chineze samenwerkten. Hoe alles gezamelijk moet, erg (vaak te) georganiseerd, maar ontzettend nederige mensen. Altijd wordt er gedacht aan de ander!
Ik moet gaan, voor de 11e keer mijn koffer pakken in 5 maand! ;)
Veel liefs, ik mis jullie! Zie er naar uit jullie allemaal te zien!

  • 27 Juli 2008 - 16:08

    Tina:

    Wow, back so soon? Time does fly, when...
    Enjoy the last weeks before returning home.

  • 27 Juli 2008 - 16:09

    Vera:

    Lieve Suzan,

    Ik zie ernaar uit dat je terug komt.

  • 27 Juli 2008 - 16:55

    Mama:

    Hey Suus,
    Heel veel plezier in het binnenland.
    Wat een mooie foto's weer vooral die ene met het omaatje. Wat lief.
    Dikke knuffel,
    Mama en Arie

  • 27 Juli 2008 - 17:35

    Esther:

    He suus,

    super om je straks weer in het wild te zien. Geniet van de komende vijf weken. T is bij mij hectisch met van alles en nog wat. tot gauw

    kuz
    esther

  • 29 Juli 2008 - 17:31

    Marina:

    Hallo Suzanne
    Wat een ervaringen doe jij op; nog even extra het binnenland in en binnen 5 weken weer thuis en dat zal ook wennen zijn.
    Geniet ervan; dit pakken ze niet meer van je af.
    Hartelijke groeten

  • 29 Juli 2008 - 20:34

    Petra Schür:

    Hoi Suus,
    inderdaad wel een lieve foto met dat omaatje, maar de foto die daarna komt vind ik veel leuker!!!
    Als je een vriendje vind daarginds, neem je hem toch wel mee naar Nederland hé?!
    Geniet er nog maar even van en maak nog maar veel foto`s, ik zal je berichtjes best missen als je terug bent.
    Groetjes van hier, tante Petra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 25475

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: