Terug! - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Terug! - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Terug!

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

10 Juli 2008 | China, Peking

Lieve allemaal!
Na vier weken zijn we weer teurg in Hong Kong met 25 mensen! Er zijn nog twee extra mensen uit Brazilie aangekomen!
We hebben een geweldige tijd gehad, maar toen we vandaag weer opnieuw onze spullen moesten pakken had ik zoiets van: het maakt me eigenlijk niet veel uit als ik nu op het vliegtuig naar huis stap!!
Ik mis jullie allemaal heel erg...
Ik heb niet veel tijd, omdat we in het midden van de stad zitten en het al 7 uur is.. En er zijn veel mensen hier die mijn laptop willen gebruiken.
Maar ik wilde laten weten dat alles goed gaat! We zijn vandaag terug gekomen en ben meteen naar de stad gegaan om bij starbucks te mailen..
Nu hebben we de komende 3 weken een conferentie -Gateway-, maar we hebben het geld nog niet bij elkaar.. Maar dat is de laatste 6 weken constant het geval geweest en we hebben steeds op tijd genoeg gehad om de volgende stap te nemen. God voorziet echt enorm, we hebben veel wonderen gezien!
Ik hoop gauw wat dingen te vertellen, maar de komende weken zullen ook wel weer druk zijn!
Heel erg bedankt voor de mailtjes ondanks dat ik weg was.. Goed om te weten dat er mensen aan je denken :)
En laat hier vooral horen hoe het met jullie gaat! Ik ben erg benieuwd naar thuis!
Heel veel liefs van Suus!

  • 10 Juli 2008 - 11:19

    Joke Van Soest:

    Hoi Suus,

    Fijn om wat van je te horen. Zo'n mailstilte is niet leuk, vooral omdat je wilt weten hoe het met jou en en project gaat. Gelukkig goede berichten. Pas je goed op jezelf! Bij Starbuck kun je ook heerlijke koffie krijgen. Ik hoop je over een paar weken weer te zien. Succes & zoen en een goede conferentie gewenst,

    Anton, Anne, Myra & Joke

  • 10 Juli 2008 - 11:28

    Anita Bosman:

    Lieve Suzan,
    Fijn dat het goed met je gaat. De tijd vliegt voorbij als je met je alledaagse dingetjes bezig bent. Ik wens je heel veel geluk.
    Dikke kus Anita

  • 10 Juli 2008 - 13:14

    Wout-Jan:

    Daar is ze weer!!! Leuk om weer wat te lezen, toppie!

    Ik heb 'bijna' vakantie ( 3 weken ), we gaan niet weg maar wel lekker uitrusten / relaxen. Verder gaat het allemaal zo zijn gangetje.

    Tot gauw....

    Wout-Jan

  • 10 Juli 2008 - 14:50

    Miriam:

    Hey lieve Suus, Wat super dat je weer boven water bent! Wel raar hoor om zo lang niets van je te horen. Ik ben blij dat alles goed gaat en dat je een goede tijd hebt gehad de afgelopen weken. Met ons gaat alles prima. Ik wordt al lekker veel geschopt en we zijn druk met verhuisplannen maar dat is een lang verhaal dus dat zet ik wel even in de mail. Hele dikke kus!

  • 10 Juli 2008 - 15:22

    Mark:

    Hoi Suus,

    Fijn om weer wat van je te horen. Leuk om te lezen dat de tijd geweldig was, ik snap overigens ook wel dat je wel weer eens zin heb om naar huis te gaan.

    Ben benieuwd naar de foto's (heb je wel genoeg ruimte om ze erop te zetten?)

    Liefs Mark

  • 10 Juli 2008 - 20:48

    Arie:

    Lieve Suus,

    Wat fijn dat we na zo'n lange tijd weer wat van je horen. Ida heeft me vanavond bij gepraat en het doet me goed dat je een goede tijd hebt gehad.
    Langzaam aan gaan we ons opmaken voor het aftellen. Nog een gezegende tijd met de Gateway conferentie.

    Liefs Arie

  • 10 Juli 2008 - 21:48

    Bon:

    Hey lieve Suus!!!
    Wat fijn om weer wat van je te horen, laat alle indrukken maar goed op je inwerken- zal best veel zijn... zorg goed voor jezelf en laat je bovenal goed door Hem verzorgen, ;)
    (1 petr. 5:7)

    Hele dikke knuffel van mij!!!

  • 11 Juli 2008 - 08:47

    Petra Schür:

    Hoi Suus,
    fijn dat alles goed gaat. Sprak vanmorgen je moeder nog, dus ben weer aardig bij gepraat. Ik wens je een fijne conferentie tijd en hoop dat je ook daar vind wat je ervan verwacht,
    liefs tante Petra.

  • 11 Juli 2008 - 19:00

    Anna:

    Hallo Susan,

    'k Heb steeds jouw nieuws gelezen en gevolgd; eens was ik ook in Hong Kong en in Guiyang. Het is heel herkenbaar; als de eindda- tum in het zicht komt, dan trekt thuis steeds meer! ik bid jou de innerlijke rust en vrede van de Heer toe in deze tijd!

  • 11 Juli 2008 - 19:33

    Trudy:

    Hoi Suzan,

    Goed om weer wat van je te horen. Hier gaat alles goed. Tim is geslaagd ondanks dat hij ziek was van de allergie. Marianne wonder boven wonder over naar 3 havo. We zeiden laatst nog als jeugdleiding tegen elkaar dat we je het afgelopen jaar gemist hebben. We zijn benieuwd naar alle verhalen.

    Liefs,
    Pieter en Trudy

  • 12 Juli 2008 - 09:22

    Sigrit:

    Hele dikke knuffel!!!!!!

  • 14 Juli 2008 - 08:32

    Judith:

    heeej Suus!!
    Dus je hebt een toffe tijd gehad? wel weer raar zeker om weer terug te gaan.. wat gaaf dat God zo voorziet. Je bent ddan echt afhankelijk van Hem. Gaaf hoor! we missen je hier wel hoor. Hier gaat het goed. Ik had te horen gekregen dat ik hoogstwaarschijnlijk moest stoppen met de opleiding maar ik heb het gehaald:) dus ik ga vrolijk verder. Fijne tijd daar verder!!
    xxx judith

  • 15 Juli 2008 - 12:01

    Mama:

    Wat mooi allemaal en je ziet er goed uitfijn dat je ons dat ook steeds laat zien. Ik ben trots op je. Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 25463

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: