Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

31 Mei 2008 | China, Peking

Lieve allemaal,
we zijn allemaal goed aangekomen! Met wat vertraging en gedoe, maar we zijn hier nu met 25 mensen (18 studenten, 1 kind en 6 staff) de andere 4 studenten komen over een maand ivm tickets en geld.
Het is hier 11 uur later dan in Brazilië en 6 uur later dan in Nederland. Dus 's nachts liggen we gezellig met zn allen wakker en overdag zijn we moe ;)
Ik heb nog niet veel van de stad gezien, morgen gaan we er heen. Wij zitten in het oudste dorpje van HK. Erg veel tempels en voorouders aanbidding. Deze twee weken dat we op de basis hier zitten zullen we les hebben en voorbereiden voor de komende 3 maanden! Het is erg goed hier te zijn, alles in engels en ik denk dat ik hier in twee weken de 4 kilo er zo weer bij eet die ik kwijt ben geraakt in Brazilië!
Helaas kan ik niet al te veel vertellen, maar wilde even laten weten dat alles ok is en dat we het bijna allemaal hebben gehaald! Voor veel van de Braziliaanse studenten was dit zelfs de eerste keer dat ze vlogen!
Deze twee weken heb ik dus internet en is alles wat makkelijker. Ik had niet verwacht dat ik wat mocht plaatsen hier, maar het is ok!
Veel liefs Suus

  • 31 Mei 2008 - 07:01

    Vera:

    Ha lieve schat,
    Ik ben blij met zoveel positief nieuws. Je bent een kanjer. Veel plezier, je bent een kanjer!

  • 31 Mei 2008 - 07:17

    Ida:

    Hey Suus,
    wat fijn dat alles in het Engels is en dat eten, eet je buikje maar lekker vol dat zal je goed doen.
    heel veel plezier.
    dikke kus, mama

  • 31 Mei 2008 - 07:43

    Arie:

    Lieve Suus,

    Ik ben heel blij met je mail en het bericht dat ze je gaan vetmesten, dat is wel nodig voor de komende periode. Ik kijk uit naar je foto's, de komende weken. groetjes en een knuffel van Arie

  • 31 Mei 2008 - 08:02

    Jacintha & Wout-Jan:

    Hoi Suus!

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en dat alles in het engels is. Enne ...eetse!

    Dikke knuffel J & WJ

  • 31 Mei 2008 - 09:49

    Miriam:

    Hoi Suus,
    Ik keek al uit naar een berichtje! fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat alles goed is gegaan met de lange reis. Geniet maar lekker van het eten en het ontdekken van de stad! Dikke kus van ons.

  • 31 Mei 2008 - 10:41

    Melanie:

    hihi door het tijdsverschil kan ik nu nooit meer de eerste zijn om te plaatsen hier vanuit brazilie, even om jou en het hele team te laten weten dat we met de hele basis constant aan jullie denken, voor jullie bidden en er alles aan doen om de laatste paar mensen ook die kant op te krijgen, de groetjes aan iedereen!!! (ps kan je vragen of sonia mij haar bankrekeing toestuurt, ik had haar nog vergeten de gift voor het haarknippen te geven....)

  • 31 Mei 2008 - 14:50

    Naomi:

    Hey Suus!
    Vet goed om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat het oke gaat daar. Geniet van alles!!!
    Dikke knuffel Naoom

  • 31 Mei 2008 - 17:21

    Petra Schür:

    Hoi Suus,
    fijn dat je goed aangekomen bent!
    Als ik de reacties lees, lijk je wel een beer die in winterslaap gaat, hahaha.
    Gelukkig weten we wel beter, dus geniet er nog maar 'lekker' van.
    Groetjes van ons allemaal, tante Petra.

  • 31 Mei 2008 - 18:35

    Wout-Jan:

    Hi,

    Foto's zien er goed uit zeg. Ondanks de 'achtergrond' van sommige dingen is de cultuur wel mooi en apart denk ik.

    Veel plezier daar, volgens mij is het erg mooi in Hong Kong. Kortom genieten van al het goede dat op je pad komt.....;-)

    GRTZ WJ

  • 31 Mei 2008 - 20:53

    Bonny:

    Hey lieve Suus!
    Fijn om te lezen dat je daar bent en even wat eerste impressies kan laten zien met de foto's. Heel veel sterkte de komende twee weken met leren, voorbereiden, etc. En natuurlijk voor de periode darna, wat uiteraard weer veel indrukken met zich mee zal brengen. Just be you, it will be enough. Smikkelse met het eten en heel veel zegen gewenst!!! Dikke kus en knuffel, Bon

  • 01 Juni 2008 - 12:07

    Marina:

    Hallo Suzanne
    Fijn, dat de reis en aankomst goed verlopen is.
    Weer een hele ervaring hè; ook hier mag je van genieten en hier in 't Harde are you on my mind.

  • 01 Juni 2008 - 16:25

    Cor En Ingrid:

    Hee Suusje,

    Wat ziet dat er geweldig uit zeg op de foto's. We zouden wel ff met je mee willen de stad bekijken.
    Geniet ervan en eet je buikje maar lekker vol ;-)

    Liefs en heel veel knuffels,

    Paps en Ingie

  • 02 Juni 2008 - 04:22

    Kim:

    ni hao :-)

    fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet van je tijd daar, 2 weken vliegen voorbij!

    Liefs vanaf 'het vaste land' ;-)

    Kim Knopper

  • 02 Juni 2008 - 06:49

    Joke Van Soest:

    Hoi Suus,
    Fijn dat je goed bent aangekomen, we hebben aan je gedacht. Er gebeurt zo veel daar en als we dan nieuws kijken wordt er toch vaak gezegd zou ze er al zijn, of waar zit ze nu.
    Pas goed op jezelf en probeer die 4 kilo's er maar weer aan te krijgen. Succes, we hopen dat je daar veel voor anderen kunt betekenen. Anton, Anne, Myra & Joke

  • 02 Juni 2008 - 08:12

    Sander Willemsen:

    4 kilo eraf!!!!

    Dit is echt niet mogelijk :) Ik zou zeggen, eet erop los! Geniet van alles ervaring die God je in HK gaat laten meemaken. Succes! and we still miss you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 25468

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: