Laatste berichtje!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Laatste berichtje!! - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje!!

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

25 Mei 2008 | Brazilië, Fortaleza

Lieve allemaal,

mijn voorlopig laatste berichtje vanuit Brazilië! Vannacht vertrekken we met zn 25en naar Azië! Er zullen nog 4 hier blijven, omdat er geen plek meer was voor hen in het vliegtuig. Zij zullen als het goed is volgende week alsnog komen.
We zullen totaal naar vier verschillende plekken gaan, tenminste dat is de planning. We hebben veel gedoe gehad met de visas en hebben nu alleen voor 8 Brazilianen een visa voor 30 dagen en ik zal samen met de rest in HK een visum moeten aanvragen.
Dit weekend zijn de paspoorten van de internationale studenten te laat gearriveerd, waaronder dus ook mijn paspoort. Ze waren voor de visas naar São Paulo opgestuurd. Veel stress, maar ze zijn wonderlijk weer bij ons terug gekomen!
Ik hoop dat ik jullie nog op de hoogte kan houden vanuit daar, maar vrees van niet. Waarschijnlijk mag ik alleen met familie mailen en contact hebben. Maar misschien als we het binnenland uit zijn en weer in HK zijn..? Wie weet..

Verder heb ik ook nog geen idee wat we precies gaan doen, we komen in ieder geval in de buurt van de aardbeving, niet in het gebied zelf, maar grenzend daaraan. Dus wie weet zullen we mensen opvangen daar. De contacten daar konden niets vertellen via internet..

Dus veel gebedspunten voor visas, veiligheid en ook voor financiën! Veel mensen die vanavond op het vliegtuig stappen hebben nog geen eens het geld bij elkaar voor de ticket, laat staan voor verblijf daar! Dus giften blijven ontzettend welkom voor mijn team, ookal heb ik mijn geld al bij elkaar!
Ik zal mijn rekeningnummer onderaan het bericht zetten voor als je iets zou willen geven.

Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor de afgelopen drie maanden. Voor alle berichtjes, kaartjes, bemoedigingen en interesse in mijn berichtjes hier! Schroom niet mij te blijven mailen hoe het met jullie gaat! Misschien kan ik namelijk wel gewoon mail blijven lezen, ik heb geen idee! Gebruik alleen geen christelijke termen en alles aub ;)

Hopelijk kan ik jullie een beetje op de hoogte blijven houden en anders horen jullie zeker weten over drie maanden van mij nog vanuit Brazilië! Als het goed is kom ik 30 augustus terug naar Nederland.

Heel veel liefs Suus

ps de foto's zijn van de laatste dagen, spullen pakken, laatse workduties, laatste spullen kopen in de 'shopping', laatste les en natuurlijk laatste keer strand! Verder nog wat foto's van maanringen, eigenlijk een regenboog om de maan heen. Echt super mooi om te zien!

Bankrekeningnummer: 38.47.46.217 tnv Suzan van der Haar, Rabobank 't Harde

  • 25 Mei 2008 - 20:29

    Paps En Mams:

    Alle goeds en heel veel zegen voor jullie allemaal.
    Dikke pakkerd.

  • 25 Mei 2008 - 21:47

    Edwin:

    Een hele goeie tijd gewenst! Tot weer ziens!

  • 26 Mei 2008 - 06:22

    Sigrit:

    Ik hou van je!
    Veel plezier, geluk, succes en bovenal wees voorzichtig...

    Liefs!

  • 26 Mei 2008 - 09:39

    Johan:

    veel zegen en tot ziens in brasil
    hoi
    johan en klara

  • 26 Mei 2008 - 20:59

    Petra Schür:

    Suus, hou je taai daar.
    Ik hoop dat je ook daar een parel in gods hand mag zijn en vooral ook kan uitstralen, liefs van ons allen.

  • 27 Mei 2008 - 03:58

    Marinde:

    Lieve lieve Suus,
    Tijd om een lange mail te sturen heb ik helaas echt nog niet gehad maar komt hopelijk zo snel mogelijk! Denk veel aan je meis en bid voor je! Mega veel zegen voor daar! Vind het echt super vet waar je mee bezig bent!

    LOVE YOU!! Dikke knuffel Marin

  • 27 Mei 2008 - 05:27

    Johnny:

    Ha die suus
    Wat gaat de tijd hard he. Ik wil jou en alle andere jongelui die daar ook heen gaan Gods zegen toe-bidden ,en dat er een engelenleger rondom julie zal zijn .
    Tijdens de reis en julie verblijf in Azie.Veel liefs en een dikke knuffel.

    Groetjes Johnny Boy

  • 12 Juni 2008 - 13:26

    Hans En Anne:

    Hai Susan, Leuk om wat te lezen en te zien hoe het jou vergaat daar. Wij hebben een klein tijdje terug Johan en Klara gesproken over Brasil. En dan denken we natuurlijk ook hoe jij het daar hebt..... Heel veel voorspoed en duidelijkheid in alles.
    Hier alles goed bij ons, heb. Liefs van Hans en Anne

  • 12 Juni 2008 - 13:27

    Hans En Anne:

    Hai Susan, Leuk om wat te lezen en te zien hoe het jou vergaat daar. Wij hebben een klein tijdje terug Johan en Klara gesproken over Brasil. En dan denken we natuurlijk ook hoe jij het daar hebt..... Heel veel voorspoed en duidelijkheid in alles.
    Hier alles goed bij ons, Liefs van Hans en Anne

  • 16 Juli 2008 - 10:11

    Nico En Els:

    Hoi Suzan,

    Eindelijk weer eens een reactie van ons.Je kunt de mail wel lezen hoorde ik.Via Ida hebben we van alles gehoord.Wat bijzonder om dat deel van de wereld te zien!
    Door de komende Olympische Spelen is er nu veel meer te zien en te lezen. Ik probeer zo nu en dan op de kaart te kijken waar je allemaal bent geweest.
    Heel veel succes de komende weken en geniet van die hele andere cultuur.Is het eten lekker?
    Je moet ons maar eens een kookles geven als je terug bent!
    groetjes,
    Nico en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Fortaleza

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 25462

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: