Foto's - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

29 April 2008 | Brazilië, Fortaleza

bij deze even een berichtje om wat foto's te plaatsen. Zondag ben ik naar de stad geweest met Sônia, Braziliaans met Japanse afkomst, lekker geluncht, naar de markt geweest en naar verjaardag van een vriendin van haar. Erg gezellig, maar we waren pas om 23:40 terug! Gisteravond zijn we van het geld van de gift pizza wezen eten, omdat de persoon die het ons gegeven had het ons zo gunde! Het was heerlijk! Ik miste het echt ;)
V de stad zondag heb ik geen foto's, misschien krijg ik ze nog van Sônia, maar wel van gister en nog van vorige week (het event nog een paar, van de verjaardag van Boy, student van school of the bible(ik had samen met Sônia de mooie cake gemaakt!) en van een protestactie toen we net wegreden van ons project zaterdag. We hadden zaterdag maar vier meiden op het project!! Maar we konden wel heel persoonlijk en diep ingaan op de dingen die ze vroegen en vertelden, dus het was toch een goede tijd!
Ik ga proberen de foto's er op tijd op te krijgen!
Veel liefs Suus

  • 29 April 2008 - 18:56

    Mama:

    Dat zier er weer gezellig uit.
    Lekker samen eten ik wou dat ik er bij was.Zelf vandaag genoten van een bezoekje aan tante Dini, die ook van alles over jou wou horen en ik moest je de hartelijke groeten doen.
    Liefs en een hele dikke knuffel .

  • 30 April 2008 - 06:44

    Tina:

    Ha, heerlijk die warmte, lekker in een korte broek! Buiten zitten in de avonduren. Het zal ook zomer worden in Nederland!
    Groeten,
    Tina

  • 30 April 2008 - 13:29

    Jennifer:

    Leuk om zo ff wat foto's te zien. Ik kreeg de tip van Melanie.
    Wij hebben in het gele huis op de basis gewoond...

  • 01 Mei 2008 - 12:40

    Marina:

    Wat heb jij al veel foto's gemaakt.
    Fijn dat je zo gezellig bent uitgeweest en hebt genoten van je pizza.
    De cake is prima gelukt en goed dat je met de meiden zo persoonlijk met ze kon praten.
    Hartelijke groeten

  • 01 Mei 2008 - 12:50

    Mirjam:

    Suuus! waauw wat heb ik veel aan ej gedacht tijdens mijn tijd in azie! ben nu in helsinki en dacht aan je dus dacht ff berichtje plaatsen geen tijd nu om fotoos te bekijken en te lezen maar dat doe ik snel als ik weer in noorwegen ben..ben nu op mn vlucht aant wachten naar Oslo! jippiee! we mailen snel!
    liefss

  • 01 Mei 2008 - 19:09

    Bon:

    Hey Suus,
    dat ziet er inderdaad gezellig. Leuk dat we allemaal zo op de hoogte gehouden worden! Die cake ziet er overigens ook eruggg goed uit... (hint hint, haha)
    Veel liefs!

  • 02 Mei 2008 - 11:21

    Minke:

    Hee lief suusje !

    Heerlijk om je enthousiasme te zien in de stukken die je schrijft.. ziet er idd erg gezellig uit :)
    Afgelopen week was soulsurvivor, echt een hele bijzondere en mooie tijd gehad (zal er in de mail dieper op ingaan ;) )... heb ook weer veel aan je gedacht (herinneringen he).. hahaha..
    Tot mails !

    Liefs,

  • 05 Mei 2008 - 20:01

    Ingrid:

    Ha Suusje,

    Ziet er goed uit die pizza, lekker hoor eindelijk wat anders eten ;-) Al die bonen gaan toch ook vervelen.
    We zijn weer veilig terug uit het Sauerland en m'n nieuwe brommert heeft het prima gedaan. Nog ff oefenen en ik trek je vader eruit hoor.;-)
    Al die bochtjes rijden was erg leuk, het beviel zo goed dat we in juni weer gaan.

    Liefs en heel veel knuffels,
    Ingie

  • 06 Mei 2008 - 10:29

    Ons:

    Hai liever suus,
    Even een dikke knuf voor jou van ons!
    Kuzz Ruben &Christine, Noam & Diza

  • 06 Mei 2008 - 19:01

    Annegreeth :

    Hey Suzan!
    Al heb ik je maar 1 keertje gezien..toch ben ik bij je in mijn gedachten!
    Twee weken geleden heb ik een hele tijd met je moeder gekletst via de telefoon. En zij vertelde mij van jouw reis! Echt super wat je allemaal doet!
    Ik wens je echt heel veel succes en plezier in het werk wat je doet!
    Ik zal regelmatig op je site blijven kijken!

    Liefs Annegreeth (uit Zwolle..:) )

  • 08 Mei 2008 - 13:41

    Anita Bosman:

    Hallo Suzan,

    Wat fijn zeg zover weg en dan toch elke dag contact kunnen houden via deze site. Dat maakt het allemaal wat gemakkelijker :-) Zo te zien heb je het geweldig naar je zin. Gaat alles goed verder? Ik zal regelmatig j site bezoeken dan zal ik tante Dini even bijpraten.

    groetjes en heel veel geluk,

    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Fortaleza

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 25481

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: