8e week - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu 8e week - Reisverslag uit Fortaleza, Brazilië van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

8e week

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

26 April 2008 | Brazilië, Fortaleza

Lieve allemaal,
ik realiseer me nu dat de achtste week er al weer op zit! De tijd ging erg snel de laatste weken met alle drukte. Vorig weekend geen vrije tijd ivm met het event. Dus morgen ga ik extra genieten van mijn vrije dag!

Afgelopen week hebben we weer les gehad met onze oude vertrouwde kleine klas. Gayle Keapproth was er om les te geven en was erg bewogen met ons persoonlijk, ze kende na een dag al onze namen al! Dus ze heeft deze hele week lesgegeven en daarnaast gister en vandaag één op één gesprekken en vanmiddag gaat ze alweer naar huis!
Ze was zondag aangekomen en wij hadden maandag nog het event dus ze heeft de hele maandag voor elke individu gebeden en de dingen die ze ons te vertellen had sloten echt precies aan bij ieder persoonlijk! Erg bijzonder.

Verder moesten we gister de eerste 15 tickets betalen en hebben donderdag een gebedsavond gehad (of nou ja meer een feestje met brazilianen =) ). En op de één of andere manier wist ik dat ik mijn bankrekening moest bekijken online.. Want hoewel ik mijn outreach geld al bij elkaar heb is het geld van anderen nog lang niet binnen. Dus na afloop keek ik op mijn rekening en zag dat iemand 2000 euro had overgemaakt! Maar toen ik gister wilde gaan pinnen lukte het niet, bij 4 verschillende banken...! Dus het is nog een leuke uitdaging om het geld op de juiste plek te krijgen! Lang leve Brazilië ;)

We zijn veel aan het voorbereiden voor de outreach. De visas zijn lastig, maar dat geldt voor iedereen die dit land in wil. Dus als het goed is krijgen we maar 30 dagen in 'the mainland' en de andere twee maanden gaan we naar twee steden waar geen visa voor nodig is.
Daarnaast is het voor ons geen gevaar in het land, maar we moeten voorzichtig zijn voor de mensen waar we mee gaan werken en vandaar dat ik vroeg het land niet te noemen online.

Ik moet weer gaan, we gaan zo naar het project! Vorige week zijn we niet geweest ivm event, dus ze zullen wel blij zijn ons te zien!

Veel liefs Suus

  • 26 April 2008 - 15:02

    Tina:

    God works in mysterious ways. It is wonderful to hear of these good experiences. They are a source of encouragement for everyone, not just the ones receiving the tickets.
    Geniet van je vrije dag!!

    Groeten,
    Tina

  • 26 April 2008 - 17:47

    Ida:

    Wat een bemoediging, de gift en wat kan geld dan een sleutel zijn om mensen te helpen voor wie het bedrag onbereikbaar lijkt.Wat heerlijk he om te mogen ontvangen en uit te delen? We leven helemaal mee en ook voor ons is het een enorme bemoediging dat God voorziet.
    Dikke knuffel van ons,mama en Arie

  • 26 April 2008 - 19:23

    Wout-Jan:

    Hé Suus,

    Tijdje niets van moi gehoord.....slechte zaak hé. Vandaag eindelijk in de zon gezeten, het is hier nu lekker 20 graden ( nog steeds 10 graden kouder dan bij jouw )...

    Goed om te lezen hoe God voorziet, geweldig gewoon!!! Tijd gaat snel hé, je bent alweer 2 maanden weg.....pff

    Nou veel zegen voor de komende periode, we blijven voor je bidden!

    Groet WJ

  • 26 April 2008 - 20:44

    Anna:

    Hallo Susan,
    Heel interessant wat jij allemaal beleefd!
    ik leef met je mee. Weet je wie ik ben? Degene die jou vroeg om een foto van onze tafel te maken met de Christmas Tea Party.
    Zelf heb ik een kleine 3 jaar in het land gewoond, waar je heen mag gaan.
    De Heer gaat voor je /jullie uit; Daar bidden we voor.En ook is Hij je achterhoede. Fijn, dat je ons hier op de hoogte houdt. GBU, Anna.

  • 28 April 2008 - 19:42

    Trudy:

    Lieve Suus,

    Kennen we je straks nog wel als je terugkomt, behalve dan de buitenkant? Volgens mij verander jij daar enorm in die korte tijd dat je weg bent. Had je gedacht dat de tijd zo snel kon gaan? We leven hier nog steeds met je mee en je berichtjes helpen daar enorm bij. Wij genieten hier van de vakantie van de kinderen (!) en je hoort deze dagen waarschijnlijk minder van de jeugd + leiding vanwege Soul Survivor. We missen je zo af en toe nog steeds in het team, als ik tenminste ook voor de anderen mag spreken. Maar God gaat ook hier door!

  • 29 April 2008 - 08:03

    Petra Schür:

    Hallo Suus,
    zo te lezen ben je al echt gewent. Wil je straks nog wel terug naar ons bibberlandje?????? Hahaha. Geniet nog maar even van die laatste maand, voor je het weet is die ook voorbij.Groetjes van ons allemaal.

  • 01 Mei 2008 - 12:37

    Marina:

    Soms is het moeilijk vertrouwen te blijven houden; maar God voorziet in alles.
    Heerlijk zo'n gift.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Fortaleza

DTS Brazilië & China

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2009

LTS en de feestdagen

24 September 2008

Amsterdam!

31 Augustus 2008

Thuis!

22 Augustus 2008

Terug in Brazilië!

19 Augustus 2008

Nog 11 dagen...
Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 25477

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: