Laatste dag alweer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Laatste dag alweer - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Laatste dag alweer

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

09 Mei 2009 | Ecuador, Quito

Lieve allemaal,

onze laatste dag is alweer aangebroken, morgen vliegen we terug naar spanje...
Nu nog even snel de tickets uitprinten hier in een internetcafé, want de papieren zijn nat geworden door overstroming.. toen we donderdag terug kwamen van een paar dagen strand was het appartement van de opa en oma van Andres overstroomt door de regen!
Alle kleren dus nog gewassen gister, schoenen staan nog steeds buiten te drogen. Maar verder geen erge schade.. De paspoorten en alles waren mee naar het strand.

Verder gaat alles goed. Wel dubbel gevoel natuurlijk vandaag, ik vind het fijn om naar huis te gaan, maar afscheid nemen is erg moeilijk. We hebben natuurlijk geen idee wanneer we weer terug zullen komen! De laatste keer dat Andres hier was was 5 jaar terug.

Als ik van de week in Spanje ben of donderdag in Nederland zal ik eindelijk de foto´s plaatsen! :) Altijd een probleem ;) En dan zullen jullie ook zien hoe mooi het hier is en wat meer indruk krijgen van alles!

Tot snel, veel liefs Andy en Suus

ps als je maandag nog in Amsterdam bent tussen 5 uur smorgens en 2 uur smiddags... Wij vervelen ons 9 uur lang op schiphol ;)

• 10 Mei 2009 - 12:23

Marina:

Hallo Suzan en Andy

Fijn dat je een heerlijke tijd hebt gehad en je weet maar nooit hoe een balletje rolt.Je kunt terugkijken op een maand, met familie en nieuwe ervaringen ook al was de laatste wel erg nat. Maar goed, het droogt wel weer.
    Ik wens jullie een hele goede reis naar Spanje en voor jou Suzan terug naar Nederland.
    Hartelijke groeten,