Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Ecuador! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Ecuador!

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

22 April 2009 | Ecuador, Quito

Lieve allemaal,
eindelijk een berichtje! Alles gaat goed hier, we zijn vorige week zaterdag door de hele familie ´s morgens vroeg opgehaald van het vliegveld in Quito. Iedereen is ontzettend gastvrij en willen me alles laten zien. We zijn dan ook gelijk maandag voor een week naar Cuenca gegaan met zijn opa en oma, waar familie van Andrés woont (de oudste zus en jongste broer van zijn moeder en hun gezinnen). Drukke tijd gehad maar erg goed om iedereen te ontmoeten. Toen we maandag de acht urige reis terug maakten begon het eten van Cuenca er behoorlijk in te hakken. En de dag erna ook bij Andres. Dus eten we nu nog meer rijst ;)

We zijn nu vanmorgen naar een erg toeristische plek vertrokken, genaamd Baños. Veel watervallen, gelegen op een vulkaan en bekend om zijn zwembaden en spa´s met warm vulkaanwater. Morgen ochtend zullen we daar waarschijnlijk lekker van gaan genieten. En daarna naar ´het oerwoud´ als het goed is.

Verder zijn we naar de evenaar geweest, hebben de mooie binnenstad van Quito gezien, met gigantisch veel kerken en heb ik Cavia gegeten! Een echte lekkernij hier, zo heel van het spit (net als de varkens).

Op dit moment heb ik de foto´s helaas niet bij me, kwamen onverwachts langs een internet café... Hopelijk kan ik nog een keer een berichtje plaatsen met misschien wat foto´s. Anders komen ze zeker als ik terug in Nederland ben!

Ik mis jullie! Veel liefs Suus

• 23 April 2009 - 04:46

Mama:

Hey Andy en Suus
    wat een mooie berichten.
    Geniet nog maar fijn de komende weken,en groetjes aan de familie.
    wij missen jullie ook.
    Dikke kus, mama.

• 23 April 2009 - 07:10

Sander Willemsen:

Hi Suus,

CAVIA!!!!!!

Goed, lijkt me apart :)

En de evenaar lijkt me ook een leuke ervaring zo.

Wel alle namen onthouden van zijn familie he?

Ik zal je testen wanneer je terug bent.

Liefs,

Sander

• 23 April 2009 - 08:46

WJ:

He wereldreizigers,

Leuk om even te lezen dat het allemaal goed gaat. Ben erg benieuwd naar de foto's, als ik het allemaal zo lees vermaken jullie je wel goed!

Wat betreft de ' buikklachten' => veel cola drinken....( geen geintje ).

Nou geniet er nog even van,

WJ

• 23 April 2009 - 10:15

Vera:

Ha Suzan,

Fijn dat jullie het goed hebben, ik las, cavia en dacht gelijk aan een typfout:caviaar. (moet je ook willen eten hoor, ha, ha)

• 23 April 2009 - 11:08

Johan Meijer:

leuke vriend zeg

• 23 April 2009 - 13:19

Melanie:

leuk om zo weer even wat van julie te lezen, geniet er van samen, um abraço para andres!!!!

• 24 April 2009 - 10:33

Trudy Hansum:

Fijn wat van jullie te lezen. Je ziet nog eens wat van de wereld zo, hè? Hopelijk kunnen jullie, ondanks wat lichmelijk ongemak,van alles genieten en het helemaal meemaken.

• 03 Mei 2009 - 13:23

Marina:

Hallo Suzan,

Wat laat met de reactie, maar niet minder geïinteresseerd in je belevenissen.Fijn dat je weer zoveel ziet, contact hebt met de familie en ervaringen opdoet.
    Een goede terugreis gewenst en in afwachting van je verdere belevenissen.
    Hartelijke groeten

• 06 Mei 2009 - 10:43

Judith:

Heej suus

beetje late reactie maar wat mooi wat je daar allemaal ziet enzo! en cavia? gatsie!! hoe proefde het? was het lekker?
    Je doet veel indrukken op.. leuk om het te horen
    liefs judith