Ecuador - Reisverslag uit Calafell, Spanje van Suzan Haar - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslag uit Calafell, Spanje van Suzan Haar - WaarBenJij.nu

Ecuador

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

08 April 2009 | Spanje, Calafell

Lieve allemaal,
zoals de meesten misschien wel weten vlieg ik over twee dagen naar Ecuador toe! Andres en ik zullen er een maand heen gaan om zijn familie op te zoeken. Op dit moment ben ik al in Barcelona, gister aangekomen, van waar we naar Quito zullen vliegen.
Omdat mijn fotoruimte hier bijna verloopt zal ik proberen wat foto´s op picasa te zetten als ik daar ben (als het allemaal lukt). Als ik wat heb upgedate zal ik hier wel een linkje neerzetten met wat uitleg van de foto´s natuurlijk :)
Heel veel liefs van mij!

  • 08 April 2009 - 16:05

    Ingrid:

    Hee jongelui,
    heel veel plezier de komende maand. Geniet ervan en doe de groeten van ons aan Andres zijn familie.

    Liefs en heel veel knuffels,
    Cor en Ingrid

  • 08 April 2009 - 19:54

    Marina:

    Hallo Suzan

    Hierbij wens ik jou/jullie een hele goede tijd toe in Equador; veel plezier.

  • 09 April 2009 - 11:24

    Jiska:

    Heyyy!!
    Woehooeee, het is bijna zover! Morgen ga je al.. spannend man! Heb je er zin in? Héééél veel plezier en lol, liefde, warmte en uiteraard zegen gewenst!
    Kus, jiska

  • 09 April 2009 - 11:37

    Miriam:

    Hey Suus, Goede reis gewenst morgen en heel veel plezier in Ecuador. Wel veel foto's maken hoor, ik ben erg benieuwd! Als je terug bent kun je onze nieuwe casa bewonderen :-) Groetjes aan Andres,
    Dikke kus van mij en Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 25450

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 14 Mei 2009

Familiebezoek Ecuador

29 Februari 2008 - 30 Augustus 2008

DTS Brazilië & China

Landen bezocht: